AAA Excklusive Club Praha
Hledání
Vlastní vyhledávání

Reklama
queens_150_150
Sex po telefonu
Ester

Máš rád extrém? Chceš si ho v pohodlí užít z domu? Stačí jen zvednout sluchátko a zavolat na mé číslo. Čeká tě ten nejperverznější sex, o kterém se ti ještě nikdy nesnilo.

Reklama
150x150-eroticky-veletrh

Věrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteli - Novinky ve světě erotiky

Věrná a Čerešňáková si to rozdaly v postelizpět

tisk TISK     email POSLAT
Věrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteli
Věrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteli
01.02. 2012
Modelky Hana Věrná a Eva Čerešňáková se staly tvářemi kampaně švédské značky, která vyrábí luxusní kancelářské potřeby. Focení pro skandinávskou firmu trvalo celý den a pro missky bylo připraveno několik stylingů. Kromě pánského a retro outlooku bylo pro Věrnou i Čerešňákovou překvapením například to, že spolu skončily v posteli.
»Bylo to sice náročné, ale velmi příjemné focení. Fotografka Monika Navrátilová, která se zároveň starala i o styling celé kampaně, vytvořila podle pokynů zástupců společnosti netradiční, ale přitom atraktivní pojetí kancelářských doplňků a papírenských potřeb, a s Hankou jsme si to užívaly. Postelové focení pro nás bylo překvapením. Netušily jsme, že při primárním motivu kultivovaných manažerek a atraktivních sekretářek skončíme v posteli,« směje se Čerešňáková.
Hanka Věrná je v modelingu stále více žádaná i díky zkušenostem vizážistky. Při tomto focení volila nejvhodnější barvy stínů i intenzitu líčení. »Profesionální líčení a s tím spojené nejrůznější triky a postupy mě baví, a tak když mám čas, ráda se i v tomto směru vzdělávám. Bylo fajn, že jsem v některých momentech mohla s vizážistkou konzultovat, který odstín by byl k danému stylingu nejideálnější, jak vybrat intenzitu makeupu podle světel i fígle, o kterých se nemluví,« prozradila Hanka. Prioritou pro ni ale zůstává úspěšné ukončení vysokoškolského studia.
»Eva a Hanka jsou vysokoškolačky a kromě titulu ze soutěže krásy budou mít jednou i vysokoškolský titul. Chtěli jsme na kampaň známé tváře, které reprezentují komplexnost ženské krásy, tedy nejen vzhledem, ale i inteligencí. Cílem kampaně je ukázat, že pracující ženy mohou při volbě pracovních doplňků a potřeb zvolit originální a moderní produkty, které jim vylepší image,« uvedl k výběru modelek i focení kampaně zástupce společnosti ORDNING&REDA Ondřej Karhan.
Vicemiss Čerešňáková si na focení kampaně vyhradila čas v průběhu několikatýdenních příprav na státní závěrečnou zkoušku na Vysoké škole ekonomické, která byla po úspěšné obhajobě diplomové práce její poslední školní povinností k získání titulu inženýrky. »Spíše než modelingu se věnuji moderování a public relations, ale byla pro mě potěšením, že jsem dostala nabídku stát se spolu s Hankou tváří nové kampaně,« doplnila Eva.
Obrázky ke článku
Věrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteliVěrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteliVěrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteliVěrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteliVěrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteliVěrná a Čerešňáková si to rozdaly v posteli
diskuze
Reklama
468x60-eroticky-veletrh
Pravidla sytému | Kontakt
V databázi zaregistrováno celkem: 41 firem, 1154 společnic a 59 uživatelů

apache powered php powered xhtml valid css valid firefox valid google chrome valid ie valid opera valid